طراحی سایت آموزشی
본문
اگر تمام مراحل را طی کرده اید و یک تحقیق کامل برای کلمات کلیدی انجام داده اید، باید ایده ای داشته باشید که چه چیزی را باید هدف قرار دهید و چگونه باید این کار را انجام دهید. شما می توانید از این بینش ها برای ایجاد محتوای مورد نیاز برای موفقیت در استراتژی خود آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ استفاده کنید و کارهای زیادی انجام دهید که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
توجه داشته باشید که اپل و همهی رقبای آن که در بازار حضور دارند، ارزش افزوده ایجاد کردهاند. چون اگر چنین نبود، کسب و کار آنها دوام و بقا پیدا نمیکرد.
بحث ما بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اینجا به مقایسهی حجم ارزش افزودهی ایجادشده اشاره دارد.
مفهوم خلق ارزش در ادبیات مدیریت و کسب و کار
برای این که چک کنید سایتتان sitemap دارد یا نه، علامت سوال کنار نقشههای XML سایت را انتخاب کرده و گزینهای به اسم مشاهده نقشه سایت برایتان ظاهر میشود. با کلیک روی آن میتوانید نقشه سایت را مطالعه کنید.
4. ساختار URLها در سایت
بک لینک ها تا حد ممکن باید مرتبط با موضوع کاری ما باشند. مثلا فرض کنید یک سایت مثل دیجی دینگ که در حوزه تکنولوژی فعال است، مرتب از سایتهایی در حوزه آشپزی یا روانشناسی یا … لینک بگیرد و بیشتر این سایتها هم بیکیفیت باشند. اینجاست که گوگل شک میکند دیجی دینگ احتمالا مشغول خرید بک لینک است و سعی دارد الگوریتمهای گوگل را فریب دهد. گوگل تمام تلاش خود را میکند تا با سایتهایی که به خرید و فروش لینک میپردازند برخورد کند. مثلا برای دیجی دینگ بک لینک گرفتن از سایتی مثل دیجیتاتو یک اتفاق بسیار خوب است.
بررسی منظم و تجزیه و تحلیل داده ها برای پیگیری عملکرد سئو بسیار مهم است. اما شما نمی توانید بدون محتوایی که به طور خاص برای نیازها و اهداف استراتژی شما طراحی شده است، عملکرد مناسبی داشته باشید.
ویژگی سایت آموزشی
سایتهای آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شدهاند ویژگیهای خاص خود را دارند.
سئو کلاه خاکستری ترکیب سئو کلاه سفید با سئو کلاه سیاه نیست. این گروه اصول کلی گوگل یا هر موتور جستجویی را رعایت میکنند اما خیلی پایبند قوانین نبوده و خودشان را محدود نمیکنند. یعنی اگر لازم باشد و مجبور شوند با احتیاط قوانین گوگل را دور میزنند تا در نتایج موفقتر باشند. این گروه هم کاربر و هم موتور جستجو را دوست دارند.
سئوکار کلاه خاکستری کیست؟
ارزش استفاده یا Use Value برای محصول الف و ج یکسان است؛ بنابراین مشتری با خرید محصول الف که قیمت کمتری دارد، ارزش افزودهی بیشتری دریافت میکند. همین توضیح در مورد محصول ب و د هم صادق است (ارزش افزودهی ب بیشتر از د است).
از سوی دیگر، دو محصول الف و ب و نیز محصولات ج و د که ظاهراً با قیمتهای برابر فروخته میشوند، در ذهن مشتری، سقف ارزش متفاوتی دارند. بنابراین ارزش افزودهی آنها هم متفاوت خواهد بود.
هر کسب درآمدی به معنای ایجاد ارزش نیست
هر روش کسب درآمدی الزاماً به معنای ارزش آفرینی نیست. اینکه یک نفر به هر روش ممکن، پولی را از یک شخص حقیقی یا حقوقی دریافت کند و بگوید: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ «اگر کارم ارزش نداشت به من پول نمیدانند»، نمیتواند به معنای ارزشآفرینی باشد.
اجازه بدهید یک مثال ساده را در اینباره با هم مرور کنیم:
یکی از دوستان خود را در نظر بگیرید که ارتباطات دولتی و خصوصی زیادی دارد.
طبیعی است که ممکن است به نتیجه برسد میتواند با دلالی و وصل کردن یکی به دیگری و پروژه گرفتن از فلان سازمان برای این شرکت و استخدام کردن این فرد در آن شرکت و بودجه گرفتن برای آن سازمان از این بانک و …، میتواند درآمد خوبی ایجاد کند.
همچنین واضح است که با گرفتن امتیازهای مختلف (خواه به صورت هدیه غیرنقدی و خواه به صورت پاداشهای نقدی و کمیسیون و حقالزحمه و رشوه و هر اسم دیگری که دوست دارید برای آن بگذارید) میتواند درآمد خوبی کسب کند.
چنین کسانی، یک حلقهی زائد در زنجیر رابطه محسوب میشوند و باید دائماً مواظب باشند که خریدار یا فروشنده یا نمایندهی بانک یا آشنایش در فلان سازمان، او را دور نزنند و در معاملات بعدی حذف نکنند.
در توصیف چنین افرادی میتوانیم بگوییم که اینها درآمد دارند؛ اما کسب و کار ندارند.

بحث ما بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اینجا به مقایسهی حجم ارزش افزودهی ایجادشده اشاره دارد.
مفهوم خلق ارزش در ادبیات مدیریت و کسب و کار

4. ساختار URLها در سایت
بک لینک ها تا حد ممکن باید مرتبط با موضوع کاری ما باشند. مثلا فرض کنید یک سایت مثل دیجی دینگ که در حوزه تکنولوژی فعال است، مرتب از سایتهایی در حوزه آشپزی یا روانشناسی یا … لینک بگیرد و بیشتر این سایتها هم بیکیفیت باشند. اینجاست که گوگل شک میکند دیجی دینگ احتمالا مشغول خرید بک لینک است و سعی دارد الگوریتمهای گوگل را فریب دهد. گوگل تمام تلاش خود را میکند تا با سایتهایی که به خرید و فروش لینک میپردازند برخورد کند. مثلا برای دیجی دینگ بک لینک گرفتن از سایتی مثل دیجیتاتو یک اتفاق بسیار خوب است.
بررسی منظم و تجزیه و تحلیل داده ها برای پیگیری عملکرد سئو بسیار مهم است. اما شما نمی توانید بدون محتوایی که به طور خاص برای نیازها و اهداف استراتژی شما طراحی شده است، عملکرد مناسبی داشته باشید.
ویژگی سایت آموزشی
سایتهای آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شدهاند ویژگیهای خاص خود را دارند.
سئو کلاه خاکستری ترکیب سئو کلاه سفید با سئو کلاه سیاه نیست. این گروه اصول کلی گوگل یا هر موتور جستجویی را رعایت میکنند اما خیلی پایبند قوانین نبوده و خودشان را محدود نمیکنند. یعنی اگر لازم باشد و مجبور شوند با احتیاط قوانین گوگل را دور میزنند تا در نتایج موفقتر باشند. این گروه هم کاربر و هم موتور جستجو را دوست دارند.
سئوکار کلاه خاکستری کیست؟
ارزش استفاده یا Use Value برای محصول الف و ج یکسان است؛ بنابراین مشتری با خرید محصول الف که قیمت کمتری دارد، ارزش افزودهی بیشتری دریافت میکند. همین توضیح در مورد محصول ب و د هم صادق است (ارزش افزودهی ب بیشتر از د است).
از سوی دیگر، دو محصول الف و ب و نیز محصولات ج و د که ظاهراً با قیمتهای برابر فروخته میشوند، در ذهن مشتری، سقف ارزش متفاوتی دارند. بنابراین ارزش افزودهی آنها هم متفاوت خواهد بود.
هر کسب درآمدی به معنای ایجاد ارزش نیست
هر روش کسب درآمدی الزاماً به معنای ارزش آفرینی نیست. اینکه یک نفر به هر روش ممکن، پولی را از یک شخص حقیقی یا حقوقی دریافت کند و بگوید: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ «اگر کارم ارزش نداشت به من پول نمیدانند»، نمیتواند به معنای ارزشآفرینی باشد.
اجازه بدهید یک مثال ساده را در اینباره با هم مرور کنیم:
یکی از دوستان خود را در نظر بگیرید که ارتباطات دولتی و خصوصی زیادی دارد.
طبیعی است که ممکن است به نتیجه برسد میتواند با دلالی و وصل کردن یکی به دیگری و پروژه گرفتن از فلان سازمان برای این شرکت و استخدام کردن این فرد در آن شرکت و بودجه گرفتن برای آن سازمان از این بانک و …، میتواند درآمد خوبی ایجاد کند.
همچنین واضح است که با گرفتن امتیازهای مختلف (خواه به صورت هدیه غیرنقدی و خواه به صورت پاداشهای نقدی و کمیسیون و حقالزحمه و رشوه و هر اسم دیگری که دوست دارید برای آن بگذارید) میتواند درآمد خوبی کسب کند.
چنین کسانی، یک حلقهی زائد در زنجیر رابطه محسوب میشوند و باید دائماً مواظب باشند که خریدار یا فروشنده یا نمایندهی بانک یا آشنایش در فلان سازمان، او را دور نزنند و در معاملات بعدی حذف نکنند.
در توصیف چنین افرادی میتوانیم بگوییم که اینها درآمد دارند؛ اما کسب و کار ندارند.